De pijlers van SEO
Zoekmachine optimalisatie bestaat al een hele tijd. De eerdere methodes van zoveel mogelijk “keywords” in een tekst stoppen om hoog te scoren worden tegenwoordig flink door zoekmachines afgestraft. Het is belangrijk om te optimaliseren met een balans tussen de verschillende “pijlers”.
Bij het optimaliseren komen 3 verschillende onderdelen aan bod: Techniek, Content en Linkbuilding.
SEO Techniek
Dit belangrijke onderdeel richt zich voornamelijk op de juiste codering van je website, de Core Web Vitals (waaronder snelheid), de toegankelijkheid en de structuur + een logische opbouw van je site.
Content
Dit is de daadwerkelijke geschreven tekst. Het is belangrijk om dynamische, relevante en interessante content aan te bieden. De term Content is King heeft zeker een kern van waarheid.
Autoriteit
Dit is het verwijzen van en naar jouw website(pagina`s). Je kunt het vergelijken met wetenschappelijke artikelen: hoe meer mensen jouw aanhalen en hoe vaker jij goede werken citeert, hoe belangrijker je bent!
Over het algemeen is de optimale mix tussen deze drie actoren de succesfactor van je SEO. Alleen, iedere stap heeft zijn eigen lijst aan optimalisatiepunten, die op zichzelf weer tijd en energie kosten. Slimme keuzes maken in waar je begint met optimaliseren is belangrijk. Dát bepaalt het verschil tussen een goede en matige freelance SEO marketeer.
FreelanceSEO Specialisten
Wil je echt het verschil maken op gebied van SEO / zoekmachine optimalisatie? Of over hoe je écht online kunt groeien en de extra traffic converteert in leads, en die weer in klanten?
Onze zeewaardige crewleden helpen je graag verder met de volgende stap. Onze ervaren seo freelancers hebben jarenlang ervaring met SEO groei campagnes en zorgen dat jouw website gaat scoren. Daarnaast worden zij ook jouw favoriete collega.
Ook groeien met een Freelance SEO Specialist? Dan is het slim om gewoon eens je opdracht te plaatsen op te nemen.


Wat kost SEO?
Dat is een lastige vraag, want het is van veel verschillende zaken afhankelijk. Je leest hier meer over in het artikel wat kost online marketing. Daarnaast is het belangrijk om je SEO als investering te zien en niet als kosten. Met een goede aanpak verdien je het namelijk terug in de (nabije) toekomst. Dat is natuurlijk wel onder voorbehoud dat je de juiste specialist inhuurt.
Weten welke SEO investering rendabel is?
Vul dan de groeicalculator in. Dan maken we zichtbaar hoeveel je online kunt groeien, wat je verwachte extra inkomsten zijn (en dus je investeringsbudget).
Gedegen adviesvan een ervaren SEO Crew?
Benieuwd hoe we samen de wind weer in jouw zeilen krijgen? Onze zeewaardige SEO bemanning helpt je graag verder om je orgnaische doelen te halen. Ben jij er klaar voor? Leg dan je vraagstuk bij ons neer!