Welke onderdelenomvat Conversie Optimalisatie?
CRO staat niet op zichzelf. Het is een verzameling van samenhangende onderdelen die gecombineerd zorgen dat er meer uit websitebezoekers gehaald wordt. Dit zijn onder andere:
A/B Testen
Een basisbeginsel van optimalisatie. We maken twee pagina varianten (of meerdere via multivariant testing) met verschillende kenmerken en tonen deze afwisselend aan een groep bezoekers. Zo stellen we vast welke beter presteert.
UX & Usability
De aanspraak van logica door gebruiksvriendelijkheid. We lopen met een paar mensen je website of “flow” door en vinden hier verbeterpunten. Aan de hand van best practises worden de stappen voor de bezoeker helemaal geoptimaliseerd.
Neuromarketing
Zowel off- als online doen mensen onbewust dingen omdat dit nu eenmaal in ons ‘geprogrammeerd’ is. Door middel van deze psychologische benaderingen wordt het onderbewuste aangesproken.
Redesign & Landingspagina’s
Vaak is een redesign op basis van gebruikersdata een goed begin, wanneer blijkt dat het huidige design niet aansluit. Daarnaast zal het inzetten van klantspecifieke & geoptimaliseerde landingspagina`s de kans vergrotendat een klik een conversie wordt.
Conversie tooling
Om echt effect met je website te creëren, zul je gebruikers door de customer journey mee moeten nemen. Dit kan door bijv. pop-ups, calculators, configurators of zelfs personalisatie tools.
Het optimaliseren van conversies is niet geschikt voor een kortdurende relatie. Het zorgvuldig toepassen van best practises & studies, deze vervolgens te testen voor een gestelde termijn en de conclusies te verwerken kost nu eenmaal tijd. Het meeste effect haal je uit doorlopende optimalisaties!
Weer je al wat je nodig hebt en zoek je alleen nog de juiste conversie specialist of freelancer? Wacht dan niet langer en plaats je opdracht. Wij helpen je graag verder om de juiste keuzes te maken of direct de beste match voor jouw vraagstuk te vinden.
FreelanceConversie Specialisten
Bij FreelanceCrew doen we het nét ietsje anders. Je krijgt geen mooie salespraatjes en daarna een junior die jouw strategie moet gaan draaien.
Nee, wij zijn doorgewinterde freelance specialisten met een trackrecord. En dat voor een betaalbare prijs.
Onze freelance conversie optimalisatie specialisten hebben minimaal 3 jaar ervaring en hebben het in zich om jouw favoriete collega te worden. Onze freelancers kiezen daarnaast zélf hun projecten, dus je bent er zeker van dat ons freelance crewlid blij is met jouw opdracht!
Dus, ook groeien met een Freelance Conversie Specialist? Dan is het slim om gewoon eens contact op te nemen of je opdracht te plaatsen.
Wat kostConversie optimalisatie?
Die vraag kunnen we niet zonder meer beantwoorden, want het is van veel verschillende zaken afhankelijk. Je leest hier meer over in het artikel wat kost online marketing. Daarnaast is het belangrijk om online marketing als investering te zien en niet als kosten. Met een goede aanpak verdien je het namelijk terug in de (nabije) toekomst. Dat is natuurlijk wel onder voorbehoud dat je de juiste specialist inhuurt.
Meer weten over onze tarieven?
We hebben een standaard inschattingen van projecten en uurtarieven. Gebaseerd op een eerlijke berekening voor alle partijen. Je vindt deze hier:
Gedegen adviesvan de marketing Crew?
Benieuwd hoe we samen de wind weer in jouw zeilen krijgen? Onze zeewaardige en converterende bemanning helpt je graag verder om je conversie doelen te halen. Ben jij er klaar voor? Leg dan je vraagstuk bij ons neer!